klas klättermus

hörde precis musen, den jäveln. så jag skruvade upp musiken.
enkel lösning.
musjäveln, ja man får svära när det handlar om ohyra, går inte i våra fällor.
vi har riggat två stycken, med ost såklart.
men det funkar inte!
jag råkade utlösa den ena igår, ingen skada sked blev bara väldigt skraj.
därför ska jag iväg nu och köpa fler fällor, charlotte tipsade mig om en klisterfälla. dvs musjäveln fastnar på en platta och får gift i sig och dör efter x antal min.
lagom humant.

annars lever vi rullan. vi har med internet och två fungerande datorer blivit datornördar.
fan vad bra!

nej nu ska jag iväg och köpa fällor!

tjarrå

Kommentarer
Postat av: emmelina

prova med kola för att få dem fast! jag tror papi brukade göra det. typ reisen, sådan kladdig kola. jag tror de tycker det är lika gott som vi!

says the vegan

2009-11-14 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0