du kan om du vill. du vill så du kan

tänkte jag ska skulle berika bloggen med ett inlägg,
här sitter jag en onsdagkväll, borde gå och lägga mig då det är lång dag imorn,
pratar med regina och längtar hem lite. eller nej, jag längtar efter balkongfester, ane brun på repeat. festival, solsken, hysteriskt öldrickande, tom lägenhet i två månader, kost bestående av öl, rostat och keso. långa nätter och trötta dagar.
så som mina sommrar har varit de senaste 3 åren.
men jag tror att denna sommaren kommer bli på samma agenda. om inte bättre.
eller nej den kan inte bli bättre än förra sommaren, 2008. det tror jag iaf. fast såklart så sa jag likadant 2007.

jag vill att alla ska komma hit. regina emmelina anna elin isabelle magnus victor skoogan peter lukas louise elin blomman jennifer johanna adam och ja, alla andra. jag orkar inte ens tänka på det llängre för då blir jag lissen i ögat. 

därför har jag laddat min ipod med anthony and the johnssons(tack gareth) så jag kan gråta en skvätt under min kvällscigg.

pusshaj/ velma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta rök dummakalle.

2009-05-28 @ 18:12:40
Postat av: Anonym

sluta inte rök! eller du måste kunna röka två paket med mig under nattliga händelser till ane brun. ja. <3

2009-05-28 @ 20:39:49
Postat av: Anonym

haha vem säger att jag ska sluta röka?! något roligt måste jag väl få ha!!!

2009-05-29 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0