ghetto fab

igår när jag och mysan satt och rökte utanför huset så stannade en bil med 4  brittiska män och frågade om de fick joina festen.
vilken fest?
där satt vi, svettiga, utarbetade, i pjyamaser och klagade.
jag ser inget festligt i det.
sen när de fick reda på att vi var från sverige så da de; you're living in the ghetto man.
tack ska du ha.
och det är just såna pojkar som gör detta till ett ghetto.

och nu bor vi faktiskt inte i ett ghetto. vi har bott i leyton, ghettot som gud glömde.
nu bor vi så bra att det inte finns. inget ghetto om jag får be.
snygga grannar har vi också.

imorn ska vi ha inflyttningsfest!
heja!!





och bilderna får representera festligheterna.

woho/ anna

Kommentarer
Postat av: Johanna Herbing

Det e mycket kärlek i Bow! Framförallt på Swaton rd. 170 har jag hört - och vatt med om! <3

2009-06-29 @ 18:34:38
Postat av: anna

hahaha du vi saknade dig!

du och din "sjukdom". pyttsan.

ska tas igen med bravur!

2009-06-29 @ 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0