instinkt

jag tänkte denna morgon ge er en insikt i hur världen på bistro italiano ser ut,
jag hade tänkt skriva en tv-serie nämligen, it's to good to be true.
karaktärerna är:

Patrick: även känd sim hitler. irländsk sexistisk mansgris utan någon empati över huvudtaget. Gillar att skälla ut resten av personalen och är en stor fet dramaqueen. På en lördag med patrick i baren går ingen säker. Finns väldigt starka bevis på att han är gay, vilket skulle kunna förklara hans extrema homofobi och sexistiska sätt att se på kvinnor.


Stive: Heter egentligen något annat pakistanskt men jag vet inte hur det stavas. Bistro italianos kåtaste medlemm, tjej eller kville, gammal som ung. Hund eller katt. ingen går säker. jag lovar, allt som rör sig. till och med ett träd i vinden, så fort han ser löven röra sig får han kåtslag. extremt kul men extremt jobbigt. Sjukt bra servitris men ingen customer service överhuvudtaget, ser väldigt ond ut. lite som ormen i paradiset.


Eamon/ Nandy: Världens sötaste gossebarn. Kommer från Indien/Bangaldesh. Kan vara den sötaste och snällaste människan ever. Är extremt förvirrad och försiktig, gör alltid något fel som får patrick att giva honom på moppo. Är känd för att vara 28 år och oskuld, inte veta vad förintelsen är. Och att tro att Fanta innehåller vitaminer. Gillar inte vatten så duschar därför inte mer än 2 gånger i veckan. Väldigt romantiskt lagd och väntar på den stora kärleken. Jobbade innan på India Airlines där han träffade sin stora kärlek som var flygvärdinna, han pratar forfarande om henne. Kan under en lördag ses yra rundor och mumla "o my god o my god". Min perosnliga favorit.

nu måste jag iväg men jag återkommer med e fortsättning!!!

/ v


Kommentarer
Postat av: EvaoGöran

Hello! Om man är på dåligt humör blir man glad när man läser din blogg, du är så rolig!Allt bra här förutom att pappa har jätteont i ryggen hen gick precis iväg till en kiropraktor. Vädret fortsätter att vara fint här hur är det hos dej? Jag ringer i veckan. puss o kram mamma

2009-04-27 @ 14:07:09
URL: http://dropit.blogg.se/
Postat av: EvaoGöran

Hello! Om man är på dåligt humör blir man glad när man läser din blogg, du är så rolig!Allt bra här förutom att pappa har jätteont i ryggen hen gick precis iväg till en kiropraktor. Vädret fortsätter att vara fint här hur är det hos dej? Jag ringer i veckan. puss o kram mamma

2009-04-27 @ 14:08:15
URL: http://dropit.blogg.se/
Postat av: EvaoGöran

Mamma har försökt med kontakt. Men det sket sig.G

2009-04-27 @ 15:50:42
URL: http://dropit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0