The comeback!

Haha, läste precis Annas blogginlägg och har nu därför fruktansvärt dåligt samvete. Jag har verkligen dragit ner henne i skiten, dvs. Bistro Italiano. Sorry. Men jag överlevde, så det kommer du nog också göra..? Men heeej i alla fall! Fy skäms på mig för att jag inte har varit särskilt blogg-aktiv dom senaste dagarna...,veckorna..., månaderna!!! Ber om ursäkt, men plikten har kallat, alltså jobbet. Vi gör inget annat, men thats life I guess? Men veckorna rullar på i rask takt tycker jag och den 12e maj kommer mammi och johanna. Kul, kul kul!!! På tal om kul så har det varit en ganska rolig helg. Var ute i lördags. Det slutade lite snopet med att vi (jag, anna och isabella) hamnade på olika bussar på väg hem i den mörka natten. Eller ja 4am, om man nu kallar det natt..? Men ja, jag och isabella hann helt enkelt inte på innan den snälla busschafören stängde dörrarna. Inte ens en liten förvarning  som "Mind the closing doors" fick man. Men vi kom hem i alla fall. För eller senare. Haha. Ett ganska orellevant inlägg, men ändå, bättre sent än aldrig, aight..? xoxo

/ Emilia Russin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0