TGIF( thank god it's friday)

hello! igår satt vi vid floden och drack öl och åt choklad. gott!
en oslagbar kombination, när vi sedan skulle gå vidare blev jag attackerad av en råttjävel.
helt sant.
jag stod och väntade på isabella och emilia vid ett litet inhägnat grönområde, helt plötsligt ser jag en massa saker som rör sig, i tron om att det är små söta ekkorar går jag närmare, upp kommer det en fet stor råtta och väsar.
väldigt mkt drama.
det var faktiskt något av det äckligaste jag har sett.
men strunt i det.

nu är klockan halv elva och jag intar daglig dos av kaffe+k special med sojamjölk. gott


vi har även fått tillökning i famijen, isabella men gamla gp vän kom i torsdag och sover på vår soffa, vilket leder till att vår lya ser ut som ett krig.
apropå krig sitter jag och inväntar kriget, a la bistro italiano.
dock har patrick aka hitler varit mystiskt försvunnen hela veckan, så det har bara varit jag och mina pakistanska pojkar, mäkta kul iaf, känner att jag blivit ett med familjen. men ibland tar de sig lite väl stora friheter.
för några dagar sen i väntan på customers stod jag vid baren och böjde bak ryggen, för lite enkel ryggknäckning, då kommer självklart jd aka mr aka herr böna fram och säger med ett finurligt leende,
"is that my baby"? med sin sexiga stämma.
smått obehagligt.


i övrigt har jag fått årets första bränna, jag har fått mkt märkbara streck efter mina skor+festivalband!!
PROUD MAMA. så nu är det sommar.
vilket vi ska fira ikväll med att dricka sangria och äta tapas.
eller nej föresten sån lyx har vi inte råd med, det blir öl och kanske en bit choklad.
som sagt en enastående kombination.

over and out/ anna

Kommentarer
Postat av: EvaoGöran

Råttor finns. I S har solen lyst hela helgen. Stugan klar o städad. Öl o choklade ?

EoG

2009-04-26 @ 19:49:35
URL: http://dropit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0