några av mina mål i livet, haha

* köra igenom amerikat. dock har jag inget körkort, och tänker inte skaffa det. tur att emilia kör, jag läser kartan
* förbättra min spanska
* skaffa en fin lya( fast det har jag ju redan)
* åka till coachella festivalen
* se morrissey, vilket jag ska, snart!
* bli fotad av the satorialist. hahah
* ta över bistro italiano och sparka patrick
* skaffa ett jobb jag faktiskt tycker om. det kommer aldrig att ske
* köpa en brödrost
* ha en liten trädgård där jag kan odla potatis
* köpa en jättefin och jättestor kaffemugg som bara är min
* lära mig åka skateboard
* skaffa en katt
* bli världens bästa fotograf!!

hahaha, nu väntar bistro italiano på mig.
gud vad roligt. det är så kul att jag inte ens kan skratta


/ velma

Kommentarer
Postat av: EvaoGöran

Hej hjärtat! Vad är en satorlaist?Hoppas helgen varit kul, vi har myst i stugan vädret soligt men kyligt. Idag gifter sig MIa o Kevin vi skulle varit där eller hur?! Sköt om dej, puss mamma

2009-04-20 @ 12:14:57
URL: http://dropit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0