du är körd grabben

mina jobb kommer bli min död.
klockan är nu tjugo i nio och här sitter jag och stirrar in u väggen.
försöker skaffa motivation. går inte så där strålande.
och det ska tilläggs att det inte är så himla kul att leka vuxen.
council tax?! vafaaaaaaaaaaaaan.
posta brev till kommunen? nej jag pallar inte.

för att toppa upp min misär lite till så tror jd aka mr bean aka herr böna på min restaurang att jag vill ligga med honom.
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
pinsamt!!

igår köpte confused.com tee för 210 pund. det är ju oxå en investering, jag drar slutsatsen att emilia är en tätt räka.

men, för att lätta upp min misär tänkte jag ut och svänga på min bakdel idag.
bara för att jag kan!!

ha en fin dag allihopa!
im gonna do my very best

LATER/ anna

Kommentarer
Postat av: EvaoGöran

Så här kan vi ha lite kontakt tills vår mail blir fixad. Ja det är ett sjå att vara vuxen tycker jag med .... Här tror jag att jag kommer att städa ihjäl mig en vacker dag tur att"pjodde" kvittrar så vackert för mig. Ha det gott o vor rädd om dej, puss o kram mamma.

2009-04-16 @ 15:10:55
URL: http://dropit.blogg.se/
Postat av: skoglösa!!

What? te för 210 pund! varför?

2009-06-06 @ 12:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0