dagens råd

idag när jag gick hem från jubbet fick jag äran att ha sällskap med en liten indisk man.
vi småpratade lite om ditten och datten, och efter han blivit helt överlycklig över det faktum att jag är svensk(varför älskar alla sverige här?) så  frågade han vart jag bodde,

indisk man: where do you live?
moi: just down the road
indisk man: boyfriend?
moi: eeh nooo
indisk man: why?
moi: nervöst skratt
indisk man: how long you been single:
moi: a month
indisk man: wich country he was from?
moi: england....
indisk man: black or white?
moi: ha?
indisk man: black or white?!?
moi: eh, white.
indisk man: you should try black, blinkar lite flörtigt med ögat
moi: ok
indisk man: no really TRY BLACK

när jag äntligen lyckas skaka av mig denna man står han vid slutet av gatan och skriker för kung och fosterland
TRY BLACK!!!!!
 YOU SHOULD TRY BLACK!!!

mycket lustigt tyckte jag och fick gå en liten omväg för att kunna bli av med honom,
men mitt råd så här i nattetid är härmed, try black!!!!

folk är fan inte kloka.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha. Anna du äger

2009-05-01 @ 01:48:20
URL: http://mevoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0