2

fortsättning på bistro italiano! jag vet att ni väntat med spänning.
fortsättning med les karakträrer,

Tino: den äldsta medlemmen, hade innan hand om the door, men jobbar nu i köket. har en väldigt intressant stämma, hamnar liksom i målbrottet ibland till min stora glädje. har en fin liten kula på magen som han skyller på bistro mat. ger ett intryck av att vara ganska snell men skeenet kan bedra. är smått obehaglig när han glider rundor. gav sin fru/flickvän på alla hjärtans dag presentet att få låna hans kort och gå och shoppa på top shop. bara en sån sak.

Saqiuf: Typ.Jobbar i köket som assistant chef, mkt söt pojke men mkt söt engelska. skrattar hela tiden förutom under lördagar. då skrattar ingen. gillar gudfadern, vilket passar bra på bistro. gillar även att spela roulett och förlorade en kväll 2500 pund. Han är tätt. pratar som sagt jävligt kass engelska men han försöker iaf. Säger aldrig hej utan bara flinar. är den som luktar värst på hela bistro. mannen utsöndrar en helt sjuk odör.

Depak: Jobbar i köket som runner, leafletare och typ diskare. vet inte riktigt. skulle chansa på att han kommer från indien. har en extremt rolig hållning som ger honom en gigantisk puttande rumpa. ligger även han inne med sjukt rolig röst/engelska. Innehavar en helt fantastik glidig skinnjacka som han tar på sig så snabbt han får tillfälle.


Fasil: Är den nyaste medlemmen. Ser ut som en vessla och inte en dag äldre ut än 16. Mannen är 26, skild och har två barn. hah. Hatar mig, vet dock inte varför, är väldigt arrogant, bitchig och jobbig. Känslorna är delade. Jobbar i köket som runner/diskare. Skakar hand med alla när han börjar jobba och när han går. dock inte med mig, men jag är ju tjej. Gillar baggy byxor och tröjor med random hiphop citat. Är den enda i köket som innehavar förkläde.


Sarge. The chef. en helt efterbliven man, kallad för baby elephant. är ca 40? skulle jag chansa. och sjukt obehaglig. gillar att skrika och föra ett jävla väsen omkring sig. Är riktigt äcklig mot alla tjejer dvs mig. står i trappan och försöker kolla upp under ens kjol. har ca fem mobiler som han bytter sim kort imellan.  ganska kort och tjock, går rykte om att även han är oskuld. förvånar mig inte det minsta.
Är helt fantastiskt dum i huvudet. ord kan inte ens förklarar

Rahat: Jag gillar rahat. mannen kommer från bangladesh vilket visar att det finns normala människor där. har bäst engelska av alla förutom mig och patrick. ligger till och med inne med en brittisk accent. jobbar som runner/servitris/diskare/leafletare. mannen gör allt, jobbar väldigt hårt. en duktig påg. kommer bli en strålande servitör one day. frågar alltid hur man mår och lyssnar faktiskt. amazing

nu kallar jobbet på mig, dock inte bistro. attans järnspikar.

puz/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0